بانکداری شرکتی سرآغاز تعامل هدفمند بانک با مشتریان حقوقی
قائممقام مدیرعامل در بازدید از مدیریت امور بانکداری شرکتی بر نقش محوری این مدیریت در بهبود پرتفوی مشتریان و کاهش ریسک تمرکز بانک از وابستگی صرف به مشتریان حقوقی و بزرگ تاکید کرد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از مدیریت امور روابطعمومی، علی کیلانی در این بازدید ضمن گفتوگو با همکاران مدیریت امور بانکداری شرکتی، از زحمات آنان در مسیر بهبود و تسهیل امور مربوط به مشتریان این حوزه قدردانی کرد.
وی یادآور شد: بانک تجارت در سالهایی که از تشکیل مدیریت امور بانکداری شرکتی میگذرد رویکرد جدید و نوینی را در ارائه خدمات و محصولات بانکی به شرکتها و سازمانهای بزرگ در پیش گرفته و با تمرکز بر نیاز مشتریان این حوزه نقش مهمی را در رشد و پایداری کسبوکار مشتریان ایفا کرده است.
قائممقام مدیرعامل با اشاره به اینکه بانک تجارت در سالجاری نیز همراهی و تعامل موثر با مشتریان شرکتی را در اولویت برنامههای خود قرار داده است افزود: با اشراف کامل به نیازهای متفاوت مشتریان حقوقی بر آن هستیم تا با تمرکز بیشتر روی استراتژیهای مشتری مدارانه و با ساختاری منعطفتر از قبل با تکیه بر تخصص و تعهد همکاران مجرب بانک در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد به تعامل خود با مشتریان حقوقی ادامه دهیم.
کیلانی به شرایط حساس و ویژه اقتصادی کشور به ویژه پس از جنگ تحمیلی دشمن صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همراهی با مشتریان در همه سطوح از اهمیتی دوچندان برخوردار میشود. این همراهی و پاسخگویی به نیاز مشتریان باید در زمان مناسب آن انجام شود چهبسا هرگونه تاخیر و تعلل در این همراهی اثربخشی این اقدامات را خدشه دار خواهد کرد.
عضو هیاتمدیره خطاب به همکاران مدیریت امور بانکداری شرکتی تصریح کرد:در تعامل با مشتریان حقوقی بر این نکته تاکید شود که تعامل زمانی به نتیجه مطلوب منجر میشود که دوجانبه باشد و درک متقابل طرفین از شرایط یکدیگر است که تعامل را ماندگار خواهد کرد.
در این دیدار رضا بزرگ معاون مدیرعامل در امور مشتریان شرکتی و تجاری و محسن مختاری مدیر امور بانکداری شرکتی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامههای در دست اقدام بانک برای همراهی موثر و هدفمند با مشتریان این حوزه را به قائم مقام بانک ارائه دادند.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: